پاکان لاندری

خشک شویی کلاه در اهواز

شستن کلاه کار ساده‌ای نیست و اگر بطور مرتب شسته نشود، احتمال افتادن رد لکه عرق و چربی مو روی آن بسیار زیاد است. شما می‌توانید شستشوی کلاه خود را به پاکان لاندری بسپارید. هر مدل کلاهی که داشته باشید، خشکشویی کلاه پاکان لاندری به‌صورت حرفه‌ای با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در سریع‌ترین زمان شسته و خشک می‌کند. برای سفارش شستشو کلاه همین حالا می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده ارتباط بگیرید. پیک رایگان مجموعه درب منزل سفارش شما را دریافت و بعد از انجام در کوتاه‌ترین زمان درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

بخارشویی کلاه در اهواز

خدمات خشک شویی کلاه در اهواز

 علاوه بر خشکشویی کلاه، شما می‌توانید از خدمات اتوشویی کلاه پاکان لاندری هم بهره‌مند شوید. فرقی نمی‌کند چه مدل کلاه دارید یا میزان کثیفی آن چقدر است، حتی جنس پارچه و الیاف کلاه هم اهمیت زیادی ندارند، چرا که پاکان لاندری به صورت حرفه‌ای کلاه‌های شما را شسته و تمیز می‌کند. چه جنس ابریشمی داشته باشد چه کتان و پشم، مخمل باشد یا بافت و ساتن و… درهرصورت با انتخاب یک شوینده مناسب و تنظیم دما ایده‌آل به صورت سالم و با تضمین کیفیت کلاه‌ها را شسته و همچون روز اول به شما تحویل می‌دهد.

مزیت خشک شویی کلاه در پاکان لاندری

چه انتظاری از یک خشکشویی کلاه حرفه‌ای دارید؟ تضمین کیفیت و سلامت کلاه، تحویل فوری در کم‌ترین زمان، جداشویی و تک شویی، استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های فوق پیشرفته، مواد شوینده عالی، شستشوی خانوادگی و… همه این‌ها را می‌توانید به صورت یکجا در پاکان لاندری ببینید. خشکشویی کلاه اهواز با استفاده از دانش و متدهای روز، هر نوع کثیفی و لکه‌ها را بدون آسیب به بافت لباس از بین می‌برد و آرامش و پاکیزگی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

قیمت اتوشویی و بخارشویی کلاه زنانه و مردانه   

 قیمت خشکشویی کلاه یکی از فاکتورهای مهم است که نباید به آن بی توجه باشید. هزینه شستشو و اتوشویی کلاه به مدل و جنس آن بستگی دارد. خشکشویی پاکان لاندری کلیه خدمات شستشوی کلاه را مطابق با قیمت‌های اتحادیه انجام می‌دهد و بسیار مقرون‌به‌صرفه است. البته عوامل مختلفی هم در تعیین قیمت خشکشویی کلاه نقش دارند که برخی از آن‌ها شامل رنگ، جنس، لکه ایجاد شده و… می‌شود. هرچه تعداد سفارشات شما بیشتر باشد می‌توانید از تخفیفات ویژه خشکشویی هم بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که برای سفارش فوری باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

بهترین خشکشویی کلاه در اهواز  

 به جرئت می‌توان گفت پاکان لاندری بهترین خشکشویی در اهواز است که کلیه خدمات خود را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می‌کند. شستشوی هر نوع کلاهی که داشته باشید از کلاه‌های ورزشی و بیسبال گرفته تا لبه دار، فدورال، کابوی، شیلد، پاناما و… را با هر جنسی از ابریشم و ساتن گرفته تا حریر و… را می‌توانید به پاکان لاندری بسپارید. پیک رایگان سفارش شما را دریافت و بعد از انجام تحویل می‌دهد. دیگر دغدغه زمان و ترافیک را هم نخواهید داشت.

خدمات ما در اهواز

تمامی سفارشات خشکشویی و اتوشویی دریافت‌شده در پاکان لاندری، به وسیله به‌ روزترین دستگاه‌ها و تخصصی‌ترین مواد شوینده شسته می‌شوند. در ادامه برخی از خدمات اتوشویی این مجموعه را مشاهده می‌کنید.

پاسخ به سوالات مشتریان ما

آیا لکه بری کلاه هم انجام می‌دهید؟

بله،  هر نوع لکه ای که روی کلاه ایجاد شود، همانند روز اول تمیز خواهد شد.

آیا خدمات شستشوی کلاه فوری هم انجام می‌شود؟

بله، خدمات شستشوی کلاه فوری در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

آیا تضمینی برای حفظ کیفیت کلاه‌ها وجود دارد؟

بله، کلیه خدمات شستشوی کلاه به صورت تضمینی انجام می‌شود.

آیا می‌توانم کلاه را با ماشین لباس شویی بشویم؟

خیر، شستشو کلاه با ماشین لباسشویی باعث آسیب به بافت کلاه و همچنین دفرمه شدن آن می‌شود.

ارتباط با ما

آدرس دفتر مرکزی پاکان لاندری

ثبت سفارش تلفنی

جهت دریافت خدمات خشکشویی همین حالا با ما تماس بگیرید