تخفیف‌های پاکان لاندری

انواع تخفیف های پاکان لاندری

 

قرار نیست برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین پاکان لاندری در اهواز هزینه زیادی صرف کنید. ما در خشکشویی پاکان لاندری خدمات مختلفی اعم از:

  • شستن چرم
  •  اتوشویی
  • رنگرزی
  • شستن پرده
  • سفیدشویی
  • شستن چادر (مسافرتی، ماشین و…)
  • لباس مجلسی (لباس عروس، کت و شلوار و…)
  • پتو ملحفه

تمام اینها را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ارائه می‌دهیم که می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی از این خدمات بهره مند شوید. علاوه بر آنکه هزینه انجام سفارشات در خشکشویی مطابق با قیمت‌های تعیین شده اتحادیه می‌باشد، شما می‌توانید از تخفیفات ویژه خشکشویی هم استفاده کنید.

با تخفیفات ویژه پاکان لاندری، دیگه سر کیسه رو شل نکن

خشکشویی پاکان لاندری ارزان‌تر از همه جا است. اما اگر باز هم می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و قیمت کمتری برای شستن لباس‌ها بپردازید، ما پیشنهادات ویژه و جذاب برای شما داریم تا از انواع تخفیفات سود ببرید. انواع تخفیفات استثنایی پاکان لاندری عبارتند از:

با پیک رایگان خشکشویی رو به خونه ات ببر!

شاید تعجب کنید، اما پیک رایگان اولین تخفیف ما برای شما مشتریان عزیز است. چرا که دیگر هزینه اضافه برای رفت آمد و بنزین و آژانس و… نخواهید کرد. کافی است با ما در ارتباط باشید تا سفارش خود را درب منزل به پیک تحویل دهید و درب منزل هم تحویل بگیرید. به همین آسانی.

با پرداخت هزینه ۵ سفارش، ۶ تا سفارش تحویل بگیر

یکی دیگر از تخفیفات پاکان لاندری که می‌توانید از آن استفاده کنید، جمع کردن لباس‌ها و تحویل یکجا آن‌ها به خشکشویی است. به عبارتی هرچه حجم سفارشات شما بالا باشد، به ازای هر سفارشی که دارای ۵ تکه لباس باشد، یک لباس اضافه هم برایتان خواهیم شست. هرچه حجم سفارشات شما بیشتر باشد، می‌توانید از تخفیف بیشتری هم بهره مند شوید.

به ازای هر تکه لباس، ۱۰ درصد تخفیف بگیر

با تخفیف ده درصدی شما می‌توانید روی قیمت نرخ نامه، به ازای هر تکه لباس ۱۰ درصد تخفیف بگیرید. این فرصت را از دست ندهید. هرچه تعداد لباس‌ها و حجم سفارشات بیشتر باشد، تخفیف شما هم چرب‌تر خواهد بود. برای استفاده از این تخفیف می‌توانید از خدمات خشکشویی خانوادگی هم استفاده کنید تا این تخفیف شامل حال تمامی اعضای خانواده باشد.

قیمت ارزون میخوای؟ سایت و بیین

تخفیف شگفت انگیز دیگری که خشکشویی پاکان لاندری برای مشتریان در نظر گرفته است، تخفیف ۳۰ درصدی برای اولین سفارش است. البته به شرطی که سفارش خود را از طریق سایت و تماس با شماره‌های درج شده ثبت کنید. یک تماس بگیرید و با ثبت سفارش ۳۰ درصد از هزینه سفارشتان را مهمان ما باشید.