پاکان لاندری

خشکشویی پتو در اهواز

پتو و لحاف جزو لوازمی هستند که دائماً از آن استفاده می‌کنیم و در تماس با بدن قرار دارند. ما در پاکان لاندری اولین خشکشویی اهواز که خدمات آنلاین ارائه می‌دهد؛ در کوتاه‌ترین زمان پتوها و لحاف شما را ضدعفونی و تمیز می‌کنیم. می‌توانید همین الان سفارش پتوشویی در اهواز خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. پتو به خاطر تعریق بدن بسیار زود کثیف می‌شود. شما برای حفظ سلامت خودتان هم که شده باید پتو و لحاف را هرچند وقت یکبار بشویید و ضدعفونی کنید. چرا که بستر ایده‌آلی برای رشد باکتری‌ها هستند. اگر فکر می‌کنید تنها با آب گرفتن و استفاده از یک شوینده ملایم می‌توانید تمامی آلودگی‌های آن را از بین ببرید، سخت در اشتباه هستید.

خدمات خشکشویی پتو اهواز

خدمات پتوشویی اهواز

همان‌طور که گفتیم خشکشویی پتو تنها به شستن آن ختم نمی‌شود. بلکه پاکان لاندری با ارائه خدمات دیگری، پتوهای شما را همچون روز اول تمیز کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند پتو مد نظر شما تک نفره است یا دو نفره یا حتی پتو مسافرتی، در هر صورت می‌توانید شستشو، خشکشویی، آبشویی و بخارشویی آن را به ما بسپارید. پتو شما با توجه به جنس، میزان کثیفی و همچنین نوع لکه‌ای که دارد، دسته‌بندی شده و تروتمیز می‌شود.

مزیت خشک شویی پتو پاکان لاندری

پاکان لاندری علاوه بر خشکشویی پتو، خدمات خشکشویی لحاف را هم در اهواز ارائه می‌دهد. لحاف و پتوهای شما به صورت جدا و تک یا خانوادگی شسته خواهند شد. می‌توانید تمامی لحاف‌ها و پتوهای خانه را جمع کنید و با ثبت سفارش شستشوی خانوادگی آنها را یکجا برایتان بشوییم. از دیگر مزیت‌های پاکان لاندری که مشتریان را شگفت زده می‌کند، استفاده از جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای خشکشویی لحاف و پتو است. در کنار تجهیزات مدرن، خشکشویی از مواد شوینده عالی و زیست تخریب پذیر هم استفاده می‌کند و در نهایت هیچ تهدیدی برای طبیعت به حساب نمی‌آید. کلیه قیمت‌ها برای انجام خدمات هم تحت نظر اتحادیه بوده و بسیار ارزان و مناسب است. لازم به ذکر است که پاکان لاندری پیک رایگان هم برای ثبت سفارش و تحویل آن هم دارد که آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم کرده است.

هزینه پتوشویی در اهواز

کلیه خدمات خشکشویی لحاف و پتو با بهترین قیمت انجام می‌شود. قیمت‌های پاکان لاندری ارزان‌تر از همه جا و مطابق با نظر اتحادیه است. ما بالاترین کیفیت را با کم‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. در صورتی که سفارشات زیادی هم داشته باشید، می‌توانید از تخفیفات ویژه خشکشویی هم بهره‌مند شوید. اما برای تحویل فوری سفارشتان در کمتر از چند ساعت باید درصدی اضافه‌تر پرداخت کنید. بد نیست همین‌جا بگوییم که اگر در حال خانه تکانی هستید؛ از خدمات خشکشویی پرده اهواز ما هم استفاده کنید. هر زمان اراده کنید پیک رایگان و نصاب درب منزل شماست.

بهترین خشکشویی پتو در اهواز

اگر ساکن شهر اهواز هستید و به دنبال یک خشکشویی لحاف و پتو خوب می‌گردید که بدون هیچ دغدغه‌ای سفارشات خود را به آن بسپارید، پاکان لاندری بهترین گزینه انتخابی برای شما خواهد بود. پاکان لاندری با توجه به خدمات گسترده و کیفیت عالی که دارد زبانزد شهر شده است و تنها با یکبار ثبت سفارش، مشتری دائم خشکشویی پاکان لاندری در اهواز خواهید شد.

خدمات ما در اهواز

تمامی سفارشات خشکشویی و اتوشویی دریافت‌شده در پاکان لاندری، به وسیله به‌ روزترین دستگاه‌ها و تخصصی‌ترین مواد شوینده شسته می‌شوند. در ادامه برخی از خدمات اتوشویی این مجموعه را مشاهده می‌کنید.

پاسخ به سوالات مشتریان ما

آیا لکه بری پتو انجام می‌دهید؟

 بله، هر نوع لکه‌ای از غذا و مواد خوراکی گرفته تا لکه تعریق و گرد و غبار و… بدون کوچک‌ترین آسیب به بافت پارچه از بین می‌بریم.

آیا خدمات شستشوی پتو فوری هم انجام می‌شود؟

 بله، با ثبت سفارش شستشوی پتو فوری در کمتر از چند ساعت سفارش شما را تحویل می‌دهیم.

آیا تضمینی برای حفظ کیفیت پتوها وجود دارد؟

بله، رضایت مشتریان ضمانتی برای کیفیت بالای کارهای ما است. اما با این وجود باز هم کیفیت کارهای خود را تضمین می‌کنیم.

آیا می‌توانم پتو را با ماشین لباس شویی بشویم؟

خیر، چرا که احتمال آسیب دیدن به بافت پتو وجود دارد و همچنین در صورت شستشوی اشتباه ممکن است لکه‌ها روی آن سخت شوند و دیگر راهی برای تمیزی نداشته باشند. همچنین امکان رنگ گرفتگی پتو هم وجود دارد. بهتر است شستشوی پتو و لحاف‌های خود را به خشکشویی بسپارید.

ارتباط با ما

آدرس دفتر مرکزی پاکان لاندری

ثبت سفارش تلفنی

جهت دریافت خدمات خشکشویی همین حالا با ما تماس بگیرید